جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۳۶
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایمان به خداوند متعال حصار و قلعه‌ای است که انسان را از عذاب جهنم دور می‌کند، اما شرط اصلی این ایمان، پذیرش ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری در دیدار با خدام آستان قدس رضوی در بوشهر با تبریک میلاد امام رضا (ع)، ایمان را گام اول تمامی خیرات و برکات دانست و گفت: اگر ایمان نباشد، تفکر و کردار انسان فایده‌ای ندارد و باطن انسان دچار آسیب می‌شود.

وی افزود: این ایام از برکت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خجسته و مبارک است، اینک زمانی فراهم است تا با نگاهی دوباره به سیره معصومین (ع) به الگو‌های برتر زندگی برای خود و خانواده دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به فضایل، کرامات و بصیرت حضرت امام رضا (ع)، بارگاه و آستان مقدس آن حضرت را دری از در‌های بهشت نامید و اظهارکرد: زائران بارگاهش از سراسر ایران بلکه از کشور‌های مختلف می‌آیند تا از معنویت و صفایش بهره گیرند و ایشان پناه همگان به ویژه انسان‌های مومن و معتقد است.

وی برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید را فرصتی مناسب برای عاشقان امام رضا (ع) دانست که می‌توانند از راه دور آن حضرت را زیارت کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر نیز گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید و حضور خدام رضوی در نقاط مختلف کشور یک عملیات بزرگ فرهنگی و معنوی است که موجب ارتقاء امید در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی و رضوی می‌شود.

حجت‌الاسلام جمالی مهمترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید را در استان بوشهر، جشن‌های خانگی آن هم به صورت محدود، عقد ۴۳ زوج جوان، تجلیل از کارآفرینان نخبه کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره رایگان حقوقی و حضور در پادگان‌های نظامی، بیمارستان‌ها و منازل برادران اهل سنت عنوان کرد.

در پایان این دیدار، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای برگزاری رزمایش‌های همدلی و مواسات و کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از مدافعان سلامت استان قدردانی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر