پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۹۴
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: محدودیت‌های کرونایی در چهار شهرستان استان بوشهر به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا تلاش شده تا با اعمال برخی محدودیت‌ها زمینه انتشار و شیوع این ویروس در استان گرفته شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در چهار شهرستان استان بوشهر از امروز خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، کنگان و دشتستان که وضعیت قرمز دارند اعمال می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در چهار شهرستان استان قرمز و در چهار شهرستان زرد است، ادامه داد: این وضعیت پایدار نیست و ممکن است شاهد تغییر در وضعیت شهرستان‌ها باشیم.

وی از تداوم این محدودیت‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد و بیان کرد: برای کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، جانبازان شیمیایی و بانوان باردار، مصوبه دورکاری همچنان پابرجا خواهد بود.

گراوند از تعطیلی مراکز آموزشی دولتی و خصوصی استان به مدت یک هفته خبر داد و افزود: اماکن ورزشی و تفریحی از جمله استخرها، سینما و تئاتر نیز در سطح استان تا یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی از تعطیلی سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها، موزه‌ها و مساجد خبر داد و بیان کرد: مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و همایش در شهرستان‌های با وضعیت قرمز تعطیل است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: استفاده از ماسک در استان بوشهر الزامی است و ارائه خدمات در ادارات بدون داشتن ماسک انجام نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر