جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۷۰۴
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکل آب شرب روستاهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مهرداد ستوده در نشست مجازی با دهیاران استان بوشهر به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاری و شهرداری اظهار داشت: در راستای توسعه شهرها و روستاهای استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

وی یکی از مهمترین مشکلات در استان بوشهر با مسئله آب دانست و اضافه کرد: با ایجاد کمیته آب استان اقدامات مهمی در راستای برطرف کردن مشکل آب شرب روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

رفع مشکلات آب تنگستان و عسلویه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: در روستاهای شهرستان‌های عسلویه و تنگستان با کمک دهیاری‌های منطقه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرفته است.

وی افزود: با اقدامات عملیاتی مشکلات آب را به حداقل رسانده‌ایم چرا که آب یک مسئله مهم و بسیار کاربردی برای مردم روستاهای استان بوشهر است.

اجرای برنامه‌های توسعه محور توسط دهیاران

ستوده با تقدیر از تلاش‌های دهیاران استان بوشهر بیان کرد: دهیاران استان بوشهر خدمات مطلوبی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر وامید انجام داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های توسعه محور توسط دهیاران پرتلاش استان باعث ارتقا و بهبود سطح و شرایط زندگی در روستاها، توفیق در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت، آموزش و افزایش خدمات عمرانی و توسعه روستاهای استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر