جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۷۷۳
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای طرح کاداستر ( حدنگاری) در حل مشکلات و اختلافات ملکی ، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سرعت بخشی در اجرای این طرح در سال جاری اختصاص یافته‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: باتوجه به تثبیت این زمین‌ها در لایه‌های کاداستر و الکترونیکی شدن ثبت، شخص دیگری نمی‌تواند در محدوده‌های جانمایی و تثبیت شده سند مالکیت بگیرد و به این ترتیب ایجاد سند مالکیت معارض به صفر می‌رسد.

وی با تاکید بر توجه به تکمیل شهر هوشمند اضافه کرد: همچنین برای سرعت بخشی در تکمیل شهر هوشمند بوشهر که زیرساخت‌هایی مهم برای فناوری دانش‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان محسوب می‌شود اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اظهار داشت: با سرعت بخشی در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی در جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای تلاش شود.

گراوند با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات عمرانی استانی به وضعیت ویروس کرونا در استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه ۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد تاکید کرد: ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابل کرونا گفت: استفاده کارکنان از ماسک در دستگاه‌های اجرایی الزامی است و ارائه خدمات به مردم منوط به استفاده از ماسک است.

استاندار بوشهر افزود: بر اساس مصوبه ستادملی کرونا، تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت کارمند اجاره ورود به اداره ندارد و غیبت می‌خورد.

گراوند تاکید کرد: بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، خسارت فراوانی به سلامت مردم وارد می‌کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: تیم‌هایی برای بررسی وضعیت پوشش ماسک در اداره‌ها تعیین شده و انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان از ماسک داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر