شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۸۱۹
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

فکرشهر:مدیر کل ارتباطات بوشهر در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت با تلاش های صورت گرفته توسط اداره کل ارتباطات کیفیت ارتباطات شهرستان دشتستان در حال توسعه و تقویت می باشد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در نشست با ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاشهای اداره کل ارتباطات برای توسعه پوشش ارتباطی در روستاهای شهرستان دشتستان افزود: استفاده از فناوری اطلاعات در راستای خدمت بیشتر به مردم موجب ارتقاء رضایتمندی آحاد جامعه بوده و مسیر خدمت رسانی را هموارتر می نماید.

مدیر کل ارتباطات بوشهر با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی در شهرستان دشتستان گفت: شهرستان دشتستان به دلیل وسعت، تعداد زیاد روستاها و عدم وجود پهنای باند کافی جهت توسعه پوشش همراه و اینترنت توسط اپراتورها در برخی مناطق، از اهمیت ویژه ای برای اجرای طرح های ارتباطاتی برخوردار است.

سملیان تصریح کرد: ایجاد پوشش همراه، راه اندازی سایت های نسل سوم، ارتقاء سایت های نسل دوم به نسل سوم در روستاها، اجرای فیبر نوری و بهره برداری از تلفن ثابت از پروژه های اجرا شده در شهرستان دشتستان است.

وی افزود: واگذاری دستگاه خودپرداز ATM به  روستاها، واگذاری سرویس اینترنت به 110 مدرسه شهری و 145 مدرسه روستایی که فاقد این سرویس هستند،  اجرای تقویت کننده ارتباطات و اجرای فیبر نوری از جمله پروژه های در حال اجرا در این شهرستان هستند.

در ادامه ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان نقش مهم اداره کل ارتباطات و فناوری اطاعات در بین دستگاه های اجرایی استان، از فعالیت های صورت گرفته توسط این اداره کل در شهرستان دشتستان قدردانی و تشکر بعمل آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر