پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۸۳۳
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت یکهزار و ۵۰۲ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان تحویل شد.

به گزارش فکرشهر، سید محمود دستغیبی در گفت وگو با ایرنا، افزود: از این میزان زمین برای یکهزار و ۱۹۹ واحد مسکونی در شهرهای چغادک، آبپخش، خرموج، دیلم، کنگان، دیر، کاکی، اهرم، بنک و آبدان به بنیاد مسکن تحویل شده‌است.

وی اضافه کرد: همچنین در برازجان و دیلم نیز برای ۱۳۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گرفته و برای اختصاص ۱۷۳ واحد زمین نیز در شهرهای خورموج، کنگان و دیر به تفاهم رسیده‌ایم.

معاون مسکن و باز آفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همچنین شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲ هزار و ۸۶۹ واحد را در دستور کار دارد.

دستغیبی گفت: در استان بوشهر به غیر از شهرهای نایبند و عالی شهر سه هزار و ۲۲۹ نفر در مرحله اولیه بررسی واجد شرایط تشخیص شدند و اکنون در مرحله دوم بررسی قرار دارند که ممکن است این آمار ریزش داشته باشد.

دستغیبی بیان کرد: در مرحله اول افراد تایید شده باید ۴۰ میلیون تومان واریز کنند اما قیمت نهایی مسکن‌ با اتمام ساخت و قیمت تمام شده تعیین می‌شود که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان وام به فرد تعلق می‌گیرد و باقی مانده را  درطول زمان ساخت و در چند مرحله پرداخت می‌کند.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال گذشته آغاز شد و با انجام پالایش اولیه، از اواخر سال ۹۸ از افراد تایید شده برای مرحله احراز هویت و تکمیل مدارک دعوت شد و در زمان حاضر مرحله نهایی تایید متقاضیان به طور متمرکز در سراسر کشور در حال انجام است.

همچنین افراد فرصت دارند برای اصلاح اطلاعات خود به سایت ثبت نام مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر