پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۱۱۱
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز تا پایان هفته جاری در برخی ساعات بعد از ظهر بر پوشش ابر در مناطقی از استان افزوده و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی نیز در مناطق مرتفع استان دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی  نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعت‌ها وزش ملایم باد، غبار محلی همراه با رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی بیان کرد: از فردا بعد از ظهر در نواحی شرقی بر سرعت جریانات شمالی غربی افزوده می شود.

مساعدی ادامه داد: از روز سه شنبه نیز به سبب وزش بادهای شمالی، دریا در سواحل شمالی و مرکزی تا حدودی متلاطم پیش بینی می شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‌های در برخی نقاط همراه با افزایش ابر و در صبحگاه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی و گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

مساعدی یادآورشد: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۷ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۷:۵۵ ، مد دوم دریا ساعت ۱۳:۱۷ و جزردوم دریا ساعت ۲۰:۱۶ خواهد بود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه با ۲۷ و برازجان با ۴۸ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر