پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۱۹۲
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: فرماندار گناوه با اشاره به افزایش مبتلایان کرونا در گناوه، گفت: استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌ها و رعایت فاصله اجتماعی راهکارهای اصلی در قطع زنجیره انتقال کرونا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو در خصوص افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در شهرستان ضمن تقدیر از نقش آفرینی مردم بخصوص بازاریان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: بازاریان و خیرین این شهرستان با ورود و شیوع ویروس کرونا به منطقه در کنار مسئولان تلاش و زحمات زیادی کشیدند که مساعدت در تأمین اقلام مورد نیاز افراد مستمند و بیمارستان نمونه‌ای از آن است.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به وضعیت قرمز بودن کرونایی شهرستان، آمار مبتلایان و فوتی این بیماری افزایش یافته و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است و دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کنیم و از آنان انتظار و توقع داریم در قطع زنجیره این بیماری همکاری وافری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از مجالس دور همی و تجمعی، فاصله گذاری اجتماعی و بخصوص استفاده از ماسک باعث قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا خواهد شد و باید سرلوحه زندگی مردم این شهرستان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر