چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۲۴۳
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: عذاب وجدان باعث شد فردی که به همراه 2 نفر دیگر راننده خودرویی را به قتل رسانده بودند تسلیم پلیس شود. 

به گزارش فکرشهر و به نقل از  پلیس، سردار "خلیل واعظی" در تشریح این خبر اظهار داشت: 19 تیرماه سال جاری مفقودی فردی به هویت (خسرو) راننده تاکسی بین شهری به پلیس شهرس‌تان دیلم اعلام شد.

وی افزود: یک روز بعد، خودرو این  شخص در استان خوزستان  شهر "هندیجان" در حالیکه آثار خون در آن بود کشف شد.

سردار واعظی بیان داشت: با تشکیل پرونده ای در پلیس آگاهی شهرستان "دیلم" و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد 3 نفر به عنوان مسافر در شهر " گناوه" خودرویی را به مقصد خوزستان اجاره می کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در نزدیکی دیلم راننده خودرو با مرحوم "خسرو" که از دوستانش بوده تماس گرفته و از وی درخواست می کند بخاطر مشکلی که برایش پیش آمده این 3 نفر مسافر را به مقصدشان در خوزستان برساند.

واعظی عنوان داشت: در نزدیکی شهر هندیجان مسافران با دیدن مقداری وجه نقد در خودرو به قصد سرقت با راننده درگیر، و وی را به قتل می رسانند.

این مقام پلیس تصریح کرد: چهار روز پس از حادثه یکی از متهمان به علت عذاب وجدان خود را به پلیس هندیجان معرفی و با بیان شرح حادثه محل جسد مقتول را نیز در اطراف هندیجان به پلیس اطلاع می دهد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در عملیات مشترک پلیس آگاهی دیلم و گناوه نیز 2 نفر متهم دیگر این حادثه در شهر گناوه دستگیر شدند توصیه کرد: رانندگان وسایل نقلیه بین شهری مسافران را از طریق شرکت‌های مسافربری و ترمینال پذیرش نمایند، از حمل و جابجایی پول نقد خودداری کنند و وجه نقد خود را در معرض دید مسافران قرار ندهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر