سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۲۷۹
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی طرح ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در مراحل پایانی است و این طرح مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهدای هسته‌ای بوشهر با قدردانی از حمایت وزیر بهداشت در تکمیل این بیمارستان بیان کرد: وزارت بهداشت همواره حمایت لازم را برای تکمیل این بیمارستان انجام داده و تاکنون ۲۸ میلیارد تومان در این زمینه اختصاص داده است.

وی یادآور شد: روز نخست اجرای این طرح این مرکز به عنوان اورژانس مطرح شد، اما با نگاه و پیگیری که صورت گرفت اکنون شاهد تکمیل یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی با کیفیت هستیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: پیشرفت طرح با وجود شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت‌ها بسیار خوب بوده و دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار در تلاش هستند تا این طرح در مهرماه آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر هزینه کرده است، گفت: این طرح مراحل پایانی کار خود را می‌گذراند و با حمایت‌های وزارت بهداشت، در این شرایط کرونایی که مرکز استان نیازمند یک بیمارستان مجهز است از آن بهره‌مند می‌شود.

گراوند تاکید کرد: تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر برای استان یک امر حیاتی است تا دانشگاه علوم پزشکی با دغدغه کمتری به خدمات‌رسانی درمانی به مردم ادامه دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر