پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۲۸۹
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از مطالبه‌های همیشگی مردم متدین و مومن است که امیدواریم به‌طور کامل محقق شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی افزود: اگر چه قانون عفاف و حجاب سال‌ها  مصوب شده اما به دلایل مختلف در کشور به طور کامل اجرایی نشده‌است.

وی اظهارداشت: دشمنان اسلام و استعمارگران و در راس آنها استعمار پیر انگلیس همواره با مقدسات و اعتقادات مسلمانان از جمله حجاب مقابله و مبارزه کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه  بیان کرد: هدف دشمنان و استعمارگران از کشف حجاب، ترویج فرهنگ مبتذل و بی بند و بار غرب در کشورهای مسلمان و جایگزین کردن آنها به جای فرهنگ اسلامی بوده‌است.

وی گفت: استعمارگران برای اجرای نقشه شوم خود در ترویج بی بند و باری، بی حجابی و فرهنگ مبتذل غرب عناصر خود را در کشورهای منطقه  برگزیدند و در ایران رضاخان مامور اجرای این برنامه استعماری شد.

رکنی حسینی  ادامه داد:  قیام مردم مشهد مقدس در مسجد گوهرشاد در دوران رضاخان در مخالفت با کشف حجاب نمونه‌ای از مبارزات ملت در حفظ و صیانت از حریم عفاف و حجاب و اعتلای فرهنگ والای اسلامی است که در این راه عده زیادی جان خود را نثار و  به شهادت رسیدند.

امام جمعه گناوه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از فضاهای مجازی و سایبری سعی در تضعیف و سست کردن اعتقادات جوانان کشور دارند و در این مسیر با تبلیغات سوء  خود تمدن و پیشرفت را در بی بند و باری و بی حجابی معرفی می‌کنند.

وی اظهارداشت: دشمنان از این طریق تلاش دارند تا جوانان و بانوان را نسبت به دین و حفظ حجاب بی اعتقاد کنند و هنجارشکنی برخی افراد  تحت تاثیر تبلیغات سوء آنها است.

رکنی حسینی افزود: بانوان کشور  در مقابله با هجمه فرهنگی و بی بندوباری دشمنان باید بصیرت و هوشیاری خود را بیشتر کنند.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: توصیه به حفظ حجاب و ترویج فرهنگ عفاف، پیام و یکی از سفارشات و وصایای اصلی شهدا  است که باید نصب‌العین  زندگی خود  قرار دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر