جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۷۳۲۹۵
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: نایا ماریه ریورا بازیگر آمریکایی که در تاریخ ۸ جولای برابر با ۱۸ تیرماه از خانه خارج شده بود به خانه بازنگشت و این موضوع به سرعت به یک جنجال خبری تبدیل شد. به خصوص با توجه به این که وی کودک خردسال خود را نیز همراه داشت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، امروز و پس از گذشت چندین روز مشخص شده است که این خانم بازیگر که بر اساس شواهد به همراه فرزند ۴ ساله خود به دریاچه پیرو (در حوالی لس آنجلس) رفته بود غرق شده و جان باخته است.

پلیس دریاچه چند روز پیش پسر ریورا را در حالی که جلیقهٔ نجات پوشیده بود تنها در قایق پیدا کرد، اما خود ریورا تا روز‌های بعدی پیدا نشده بود و تلاش‌ها برای یافتن وی بی نتیجه بود. تا جایی که حتی سناریوی دزدیده شدن وی نیز مطرح شده بود.

با این حال در نهایت جسد او پس از پنج‌روز در تاریخ ۱۳ جولای در حوالی دریاچه پیرو پیدا شد. این بازیگر سی و سه سال داشت و به نوعی در ابتدای مسیر شهرت قدم می‌زد. درباره مرگ این بازیگر گمانه زنی‌های متعددی وجود دارد برخی از رسانه‌ها از احتمال قتل، برخی از خودکشی و برخی دیگر از حادثه‌ای غیرمترقبه خبر می‌دهند. درواقع برخی رسانه‌ها می‌گویند شاید وی برای لحظاتی به دلایلی مثل گرفتگی عضلات  یا حتی برخورد شی سفتی مثل سنگ به سرش بیهوش و غرق شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر