پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۴۹۰
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل بهداشتی در هیئت مذهبی و مساجد برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر یکشنبه در نشست ستاد محرم اظهار داشت: شبکه تبلیغی در زنده نگه داشتن راه امام حسین (ع) و تبیین فلسفه نهضت عاشورا نقش بسیار مهمی دارد.

وی اضافه کرد: مبلغین و مبلغاتی که در همه مناسبت‌ها منشأ خدمات ارزشمند تبلیغی بوده‌اند، خود را برای اداره جلسات و همین‌طور همکاری و همراهی با جامعه پزشکی و درمانی برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا مهیا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: با عنایت به اهمیت سلامتی آحاد جامعه با تعامل و هماهنگی مناسب با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان مجالس عزاداری ماه محرم برگزار خواهد شد.

سروستانی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری دهه اول ماه محرم بیان داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه باید شرایطی فراهم شود که برنامه‌ها و مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل بهداشتی در هیئت مذهبی و مساجد برگزار شود.

وی با بیان اینکه اهمیت سوگواری امام حسین (ع) بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: پس از بحث و بررسی‌های انجام گرفته در این جلسه تشکیل کارگروه‌های مختلفی در حوزه‌های هیئات مذهبی، قرآنی، مبلغین، آموزش، مساجد، بانوان، رسانه، تبلیغ نوین و هنری برای فعالیت به تصویب اعضای ستاد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: با توجه به شرایطی خاصی که امروز به دلیل بیماری منحوس کرونا در جامعه حاکم است، با برنامه‌ریزی دقیق و متناسب با شرایط موجود، مجالس سوگواری در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر