شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۶۶۵
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با اشاره به همجوار شهرستان‌های دیر، عسلویه و کنگان با خلیج فارس و مجاورت با کشور قطر گفت: بر اساس ظرفیت این بنادر نگاه ویژه‌ای برای توسعه صادرات شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با قدردانی از همدلی، صفا، صمیمیت و هم‌افزایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف و مطالبات مردم اظهار داشت: دین‌شناسی، صبر و  مقاومت در مقابل مشکلات و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر از تاکیدات بزرگان دین است.

وی با تاکید بر داشتن افق در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها خاطرنشان کرد: وظیفه قوه مقننه قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است که بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اگر  خوب ریل‌گذاری شود قطار اجرایی کشور می‌تواند با موفقیت به سرمنزل مقصود برسد و مشکلات برطرف کند.

نماینده  مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان‌های مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم این استان، خلیج فارس برای تامین آب آشامیدنی است.

احمدی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی باید تا پایان برنامه ششم توسعه، ظرفیت تولید آب آشامیدنی از خلیج فارس افزایش یابد تا مشکلات مردم شهرها و روستاها برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تکمیل  و تجهیز بیمارستان‌های عسلویه، کنگان و  دیر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه آبرسانی لاورگل و لاور‌ده در شهرستان کنگان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به تکمیل جاده ساحلی و وفاق در محور دیر به کنگان به اجرای آب شیرین‌کن سیراف -جم پرداخت و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماینده  مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تکمیل اسکله خورخان بردخون را مورد تاکید قرار داد و گفت: با هماهنگی انجام شده اعتبارات لازم برای این پروژه مصوب شده است.

احمدی توجه به مطالبات صاحبان لنج‌های سفری و تجاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر 3 میلیارد تومان تامین شده است.

وی افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان دیر را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به همجوار شهرستان‌های دیر، عسلویه و کنگان با خلیج فارس و مجاورت با کشور قطر گفت: بر اساس ظرفیت این بنادر نگاه ویژه‌ای برای توسعه صادرات به کشور قطر شود.

نماینده  مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان‌‌ها را صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دانست و بیان کرد: با توجه به این ظرفیت برای توسعه صنایع پایین دستی، ایجاد شهرکی در این عرصه ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر