شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۶۹۹
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای اتاق عمل و زایشگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان خریداری شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کریم علی حسنی  در بازدید از بیمارستان دیر افزود:  نیازسنجی‌های دیگر بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان مشخص و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری می‌شود.

وی گفت: همچنین با رایزنی انجام شده از سوی نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت نفت مابقی کمبودهای بیمارستان شهرستان دیر در بخش اتاق عمل و زایشگاه نیز تکمیل می‌شود.

فرماندار دیر اظهار داشت: همچنین هفته گذشته نیز از محل کمک‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات به بیمارستان شهرستان دیر تحویل شد.

وی گفت: مهمترین برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات مربوط به بخش سلامت و درمان شهرستان دیر است و در راستای تامین امکانات لازم برای مردم تلاش می‌شود بخش زنان و زایمان این بیمارستان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

علی حسنی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی دیر از فضای فیزیکی خوبی برخوردار است اما در زمینه تجهیزات و امکانات بخش درمانی کاستی‌هایی دارد که با قول مساعد سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز تا قبل از هفته دولت ارسال می‌شود.

وی افزو : نبود بخش رادیولوژی یکی دیگر از کمبودهای درمانگاه تامین اجتماعی دیر است که با پیگیری‌های انجام شده  انتظار می‌رود این مشکل نیز برطرف شود.

فرماندار دیر ادامه داد: در زمان حاضر ۳۰ هزار نفر از قشر ملوان، صیاد، کارگر، مستمری بگیر و خانواده نیازمند زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در همین راستا تکمیل تجهیزات و برطرف کردن کاستی‌های این درمانگاه ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر