پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۷۴۸
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: با هدف تخصصی‌سازی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسبت با ظرفیت مناطق، چهار مرکز آموزش تخصصی در بوشهر، دیر، کنگان و عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان به مناسبت هفته ملی مهارت بیان کرد: با تغییر رویکردی که برای شناخت جامعه هدف در فنی و حرفه‌ای شکل گرفته است، اهداف این سازمان به طرف مراکز تجمع جوانان مانند دانشگاه‌ها و نیرو‌های مسلح سوق داده شده است.

وی افزود: یکی از کار‌های جدیدی که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در دست اجرا دارد تخصصی‌سازی مراکز آموزشی متناسب با شهرستان‌ها است که در این زمینه مشغول راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی فنی و حرفه‌ای گاز در عسلویه، صنایع دریایی، بندری و شیلاتی در دیر، هتلداری در بوشهر و مرکز آموزش تربیت مربی صنایع وابسته به گاز در کنگان هستیم که مرکز آموزش تربیت مربی کنگان، دومین مرکز آموزشی در این زمینه در سطح کشور است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد: با تعامل و هم‌افزایی خوبی که بین فنی و حرفه‌ای و نیرو‌های مسلح مستقر در استان وجود دارد توانستیم دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه سربازان را به خوبی برگزار کنیم تا جایی که فنی و حرفه‌ای این استان توانست در چند سال اخیر، مقام اول کشوری را در زمینه آموزش‌های نیرو‌های مسلح کسب کند.

سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سربازان اشاره و بیان کرد: با راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در سنوات اخیر، سربازان با یک حرفه و تخصص دوران مقدس سربازی را به پایان می‌برند و پس از آن به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند که این موضوع برای سپاه و فنی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند و مایه افتخار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر