جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی استان بوشهر این روزها از جمع استان های قرمز خارج و در لیست استان های هشداری «کرونایی» قرار گرفته است که تا کنون، نزدیک به ۳۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به «کووید ۱۹» جان باخته اند...
کد خبر: ۷۳۸۳۷
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: در حالی استان بوشهر این روزها از جمع استان های قرمز خارج و در لیست استان های هشداری «کرونایی» قرار گرفته است که تا کنون، نزدیک به ۳۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به «کووید ۱۹» جان باخته اند.

به گزارش «فکرشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: روند ابتلا و بستری موارد کرونا در این استان با همراهی مردم از حالت افزایشی خارج شد. 

ابتلای بیش از ۸ هزار نفر به کرونا
 
سعید کشمیری از ابتلای هشت هزار نفر در استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند.
 
فوت ۲۶۷ نفر بر اثر کرونا
 
وی ادامه داد: شمار جان‌باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه پنج مردادماه، ۲۶۷ نفر است که ۶۰ درصد فوتی‌ها را مردان و ۴۰ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.
 
رده سنی جان باختگان کرونا
 
دکتر کشمیری اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۲ درصد جان‌باختگان ناشی از کرونا را سالمندان، ۳۲ درصد میان‌سالان، ۱.۵ درصد جوانان و کمتر از یک درصد را نوجوانان تشکیل می‌دهند.
 
دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر دارای بیماری زمینه‌ای شامل ۲۵ درصد فشارخون، ۲۷ درصد دیابت، ۲۱ درصد بیماران مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و بقیه بیماران سرطانی و تنفسی هستند که مراقبت از این افراد ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر