جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۹۴۴
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و قانون ستیزی آمریکا اما عملکرد دولت تدبیر و امید قابل قبول بوده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی حسنی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: دولت در زمینه‌های مختلف و در تکمیل زیرساخت‌ها از جمله آموزشی، ورزش و جوانان ، راه، آب، گاز و برق اقدام‌های بزرگی انجام داده است.

وی اضافه کرد: احداث 17 مدرسه با 56 میلیارد تومان اعتبار و 70 زمین چمن مصنوعی در شهرستان دیر از جمله اقدام‌های دولت در شهرستان دیر است.

علی حسنی همچنین بر ضرورت نظارت و بازرسی اتاق اصناف بر بازار تاکید کرد.

وی گفت: دادستان با قاطعیت در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز ورود کند و دستگاه‌های اجرایی هم ملزم به همکاری هستند.

امام جمعه دیر گفت: نماز جمعه سنگر عبادی و سیاسی برای دفاع از نظام، بیان مشکلات، حمایت از مسئولان و بصیرت افزایی نقش آفرین و برکت‌های زیادی داشته است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری ماه محرم انجام می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: مدیران باید از وقوع جرم پیشگیری کنند زیرا پیشگیری باعث هزینه وتبعات کمتر و نتیجه بهتری به دنبال دارد.

علی یزدانی پور افزود: تاکنون هیچ مسئول و اداره‌ای در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز درحریم دریا حتی اعلام گزارش هم نکرده است که درصورت اعلام گزارش بعد از پایان پروژه غیرمجاز ، مدیر باید جواب‌گوی دستگاه قضایی باشند.

وی اظهار کرد: درخصوص ساخت و ساز غیر مجاز برای پرونده‌های زیادی حکم قطعی صادر و در مرحله اجرای احکام هستند ولی درخصوص قلع وقمع ساخت وساز غیر مجاز اداره مربوطه هیچ همکاری نداشته است.

دادستان شهرستان دیر به ضرورت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت: مدیران به محض اطلاع از ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به دادستانی اعلام تا با افراد خطاکار برابر با قانون برخورد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر