جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۸۲
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح منطقه ویژه علم و فناوری در جزیره عباسک، گفت: این جزیره به کانون تولید و اشتغال استان بوشهر تبدیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح منطقه ویژه علم و فناوری به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار است.

وی استفاده از ظرفیت‌های نخبگان را به عنوان یک برنامه و اولویت مطرح کرد و ادامه داد: در بخش‌های مختلف توسعه‌ای استان بوشهر باید از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد امور استفاده شود.

استاندار بوشهر از توجه ویژه به مسائل و مشکلات نخبگان استان خبر داد و بیان کرد: کارگروه پژوهش طرح‌های نخبگان رشته‌های مختلف را معرفی کند تا از ظرفیت‌های قانونی برای اجرایی شدن آنها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده هستیم که با وجود محدودیت‌های مالی، ضمن شناسایی راهکارهای بودجه‌ای، زمینه اجرایی شدن طرح منطقه ویژه علم و فناوری در استان فراهم شود.

گراوند افزود: طرح منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر از سوی پرفسور نبی پور دنبال می‌شود و برای رسیدگی جدی به این طرح و فراهم کردن شرایط اجرایی شدن طرح، کارگروه ویژه‌ای در استان تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: جزیره عباسک به عنوان مکان مورد نظر طرح منطقه ویژه علم و فناوری، باید به پایگاه زیست فناورانه و کانون تولید و اشتغال تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر