پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۱۳
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: طی هفته دولت امسال بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در تنگستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه اهرم اظهار داشت: نماز جمعه جایگاه واقعی خویش را در اذهان مردمی بخوبی ایجاد کرده که با تقویت روحیه اخوت و برادری و رشد فکری و سیاسی و تقویت روحیه جمعی، به‌عنوان قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است.

وی تصریح کرد: در بعد اجتماعی نمازجمعه ظرفیتی در راستای ارتقای جامع و بهبود امور به نفع مردم بوده و مردم و مسؤلین باید در تقویت و پایداری این جایگاه از هیچ کوششی دریغ نورزند و شهرستان تنگستان نیز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کارهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است.

فرماندار تنگستان با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بیان داشت: الحمدالله با تلاش و پیگیری مدیران استانی و شهرستانی اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان صورت گرفته و بیان عملکرد و اقدامات دولت وظیفه همه مدیران است.

وی افزود: در هفته دولت امسال بالغ بر ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ماندگار و ۱۰ ساله حجت‌الاسلام راستگو ایشان را فردی پیگیر، دلسوز و همیشه همراه خواند.

در پایان مراسم از خدمات ارزنده حجت الاسلام عیسی راستگو تجلیل و حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده به عنوان امام جمعه جدید اهرم معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر