شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ گلایه مردم
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: هر چند امروزه، بسیاری از امور اداری به ویژه خدمات بانکی الکترونیکی شده است، اما بسیاری از افراد همچنان به شیوه سنتی و حضوری از خدمات استفاده می‌کنند که تعطیلی و عدم خدمات‌دهی به صورت حضوری به ویژه برای آن دسته از افرادی که دسترسی به فناوری‌های نوین ندارند، مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است...
کد خبر: ۷۴۹۸۷
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: هر چند امروزه، بسیاری از امور اداری به ویژه خدمات بانکی الکترونیکی شده است، اما بسیاری از افراد همچنان به شیوه سنتی و حضوری از خدمات استفاده می‌کنند که تعطیلی و عدم خدمات‌دهی به صورت حضوری به ویژه برای آن دسته از افرادی که دسترسی به فناوری‌های نوین ندارند، مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

به گزارش «فکرشهر»، از جمله این ادارات، بانک ملی شعبه میدان امام خمینی (ره) جزیره خارگ است که متأسفانه خبر از ادغام و تعطیلی آن به گوش می رسد.

طبق خبرهای رسیده به «فکرشهر»، این بانک که تنها شعبه بانک ملی در سطح منطقه شهر است و اکثریت شهروندان و بازاريان از آن استفاده می‌کردند، قصد بر تعطیل و ادغام با شعبه بانک ملی در منطقه شرکت نفت را دارد که این موضوع باعث نارضایتی مشتریان این بانک و شهروندان شده است. 

این شعبه بانک ملی، از دهه ۸۰ و نزدیک به ۲۰ سال در سطح شهر خارگ تأسیس و به جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کرد که با تعطیلی بانک شهروندان باید مسافت طولانی را تا شعبه دیگر بانک ملی طی کنند تا به امور بانکی خویش بپردازند که این امر سبب گلایه‌ مندی بسیاری از افراد شده است.

پیگیری‌های بیشتر «فکرشهر» و گفت و گو با چندی از مسوولین بانک ملی در خارگ و گناوه نشان داد که علت این ادغام، «تجمیع شعبه‌ها برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم» عنوان شده است، این در حالی است که در گذشته ای نه چندان دور نیز، بانک های ملت و صادرات جزیره خارگ به همین مشکل دچار شدند و با برچیده شدن بانک ها مقرر شد ساختمان های موجود به باجه ای برای رفاه حال شهروندان تبدیل شوند در صورتی که نه تنها این خدمات‌رسانی محقق نشده، بلکه حتی دستگاه خودپرداز شعبه ملت کاملا جمع آوری و نیز دستگاه خودپرداز بانک صادرات برای مدت هاست بلااستفاده مانده که همین امر سبب تشدید گلایه‌مندی مردم شده است.

کاهش تعداد شعب و یا دست کم جلوگیری از افزایش آن ها به منظور کمترشدن حبس پول بانک ها، یک سیاست کلی است، اما این اقدام نمی تواند بدون تدبیر، به سرعت و در لحظه انجام شود، بلکه باید زوایای مختلف آن بررسی شود.

اکثریت شهروندان و بازاریان شریف خارگ، دغدغه های خود را طی یک طومار و امضا تقدیم بخشداری کردند که برای مسوولین امر در استان بوشهر ارسال شد.

شهروندان خارگ، با تقدیر از زحمات مسوولین جزیره خارگ همچون امام جمعه، بخشدار ویژه و شورای شهر خارگ که در سنوات گذشته بر مردم تعصب و همتشان بر شهروندان در خصوص رفع مشکلات پوشیده نبوده و نیست، تقاضا دارند مثل همیشه نسبت به بازگشایی شعب و پیشگیری از تعطیلی شعب یاد شده پیگیری های لازم را به عمل آورند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر