جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۲۹۶
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در باره کالای همراه ملوان (ته لنجی) رایزنی‌های بسیار خوبی با وزیر کشور انجام شده‌است و بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهارداشت: تاکید ما همواره بر اقدامات جامع و شفاف برای رونق کسب و کار مردم و پیشگیری از مقوله قاچاق است اما با هرگونه دستورالعمل شتاب زده و بدون برنامه ریزی مناسب مخالف هستیم.

وی افزود: تصمیم‌ها در مرکز باید براساس شرایط زمان و مکان و وضع موجود اتخاذ شود و با رایزنی های خوبی که با مسئولان کشوری داشتیم امیدواریم معضل فعلی معیشت مردم بزودی حل شود.
جمیری اضافه کرد: وظیفه تمامی مسئولان و کارگزاران سیاست‌گذاری براساس منویات مقام معظم رهبری برای کسب رضایت مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر در زمینه راه‌های ارتزاق مردم منطقه بنا به اذعان برخی مسئولان، آسیب‌هایی وجود دارد نباید با نفی کلی ارتزاق آنان و بدون پیشنهاد و راه حلی جایگزین، خللی ایجاد شود و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با توجه به اینکه مردم منطقه از زیرساخت‌ها و منابع اشتغال‌زایی مناسب و پایدار بهره‌مند نیستند، تنها راه معاش آنان در شرایط کنونی کالای همراه ملوان است و باید تصمیمی که به معیشت آنان آسیب نزند توسط مسئولان مربوطه اتخاذ شود.
وی اظهارداشت: مردم همواره روحانیت را  پناهگاه خود دانسته و از ائمه جمعه انتظار دارند به‌عنوان صدای رسای آنان بازگوکننده مسائل و مشکلاتشان باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر