جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۳۸۴
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با کالای همراه ملوان (ته لنجی) باید به طور اساسی چاره اندیشی شود و از تضییع حقوق ساحل نشینان بویژه مرزنشینان و ملوانان واقعی جلوگیری شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامحسین کرمی در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: بهبود وضعیت معیشت مردم استان و حوزه انتخابیه اولویت اصلی در پیگیری‌های نمایندگان مجلس است.

وی بیان کرد: مجلس نیز به تبعیت از  رهبر معظم انقلاب اولویت اصلی خود را تمرکز بحث‎های اقتصادی و فرهنگی نام‌گذاری کردند.

کرمی اظهار داشت: در دیدارهایی که با  مقام‎های کشوری برگزار شد بخشی از اعتباراتی که در سال‌های گذشته برای استان تصویب شده اما روی کاغذ مانده بود عملیاتی شد که این مهم به روند پیشرفت و آبادانی شهرستان‏های دشتی و تنگستان کمکی شایان خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: روابط اجتماعی مطلوب با مردم یکی از اولویت‎های کار نمایندگان باید باشد که در این شاخص نماینده دشتی و تنگستان عملکردی مطلوب دارد.

سردار علی رزمجو افزود: اولویت اشتغال در  پتروشیمی‌ها  و پارس جنوبی با نیروهای بومی استان بوشهر است که با وجود این همه صنایع دراستان موضوع اشتغال در بوشهر‎‌ها قابل حل است و نمایندگان باید تهمه تلاش خود را بکار گیرند.

وی تاکید کرد: دبرای بهبود معیشت مردم نیز باید تعاونی مرزنشینان به طور مجدد احیا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر