پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۴۱۴
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

فکرشهر:  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به تأمین زیرساخت‌های اینترنتی مدارس گفت: در این راستا مودم و سرویس اینترنت رایگان در اختیار مدارس شهری و روستایی استان بوشهر گذاشته شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل ارتباطات، علی سملیان، با اشاره به تأمین زیرساخت‌های اینترنتی برای مدارس شهری و روستایی استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مودم و سرویس اینترنت رایگان به مدارس  شهری و روستایی استان بوشهر تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 سال خدمات و سرویس اینترنت رایگان به مدارس شهری و روستایی استان بوشهر ارائه می‌شود گفت: در راستای هوشمندسازی مدارس روستایی و شهری اقدامات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به هوشمندسازی مدارس شهری و روستایی  بیان کرد: تاکنون یک‌هزار 109 مدرسه شهری و روستایی بالای 20 خانوار استان بوشهر هوشمندسازی شده که شامل 560 مدرسه شهری و 549 مدرسه روستایی است.

سملیان با بیان اینکه "تا مهرماه تعداد دیگری از مدارس شهری و روستایی هوشمندسازی می‌شود" افزود:در اجرای طرح هوشمندسازی مدارس سرویس اینترنت پرسرعت به مدارس استان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه "هوشمندسازی مدارس نقش مهمی در ارائه خدمات آموزشی از طریق فضای مجازی به دانش آموزان دارد" خاطر نشان کرد: با رایگان‌شدن شبکه شاد، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند در تمامی اوقات بدون پرداخت هزینه و خرید بسته اینترنتی به امور مربوطه بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر