سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۴۱۵
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شرایط تحصیل و ارائه آموزش‌های مجازی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه سال جدیدی تحصیلی باید تمهیدات لازم برای ارائه آموزش‌ها همراه با حفظ سلامت دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با اشاره به تأثیر کرونا بر جهان در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: هیچ دارو و واکسنی تاکنون برای بیماری کرونا کشف نشده و تنها راه مصون ماندن از این ویروس رعایت پروتکل بهداشتی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: در برگزاری مراسم دهه نخست ماه محرم شاهد همکاری هیئت‌های مذهبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بودیم که اقدامی ستودنی بود و عزاداران حسینی عملکرد خوبی داشتند.

وی با تاکید بر عمل به تصمیمات ستاد ملی کرونا در برنامه‌های آموزشی و بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: مدارس مناطق و شهرستان‌های با وضعیت قرمز تعطیل است و باید سخت‌گیری‌های لازم انجام شود.

گراوند خواستار توجه ویژه به پیوند و ارتباط دانش‌آموز و معلم در پاسخگویی به مشکلات و نیازهای آنان شد و تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان باید متناسب با شرایط و وضعیت کرونایی شهرستان‌ها در سال تحصیلی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خواستار تأمین ابزار مورد نیاز دیگر دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استفاده از فضای مجازی شد و تاکید کرد: برای دسترسی لازم مردم به ویژه دانش‌آموزان از سیستم اینترنت، باید مشکلات مناطق روستایی و عشایری بررسی و در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر