پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۷۵۶۶۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: گزارش‌هایی که صحت کامل آن در حال بررسی است نیز نشان می‌دهد که برخی سهامداران حقوقی بزرگ که اخیرا تصمیماتی برای تقویت نقش آنها در حوزه متعادل سازی بازار اتخاذ شده با استفاده از روش‌های سفته بازی بدنبال پایین آوردن ارزش شاخص هستند تا در روزهای آینده بتوانند سهام ارزان را مجددا خریداری کنند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا،  یک منبع مطلع در گفتگو با نور نیوز گفت: برخی گزارش‌های در دست بررسی حاکیست، تعدادی از کارگزاری‌ها با سوء استفاده از شرایط ایجاد شده در بازار سرمایه، سهامداران پرقدرت را از خرید منصرف کرده‌اند و به آنها تاکید نمودند که با قرار نگرفتن در صف خرید و ریزش ارزش سهام می‌توانند طی روزهای آینده نسبت به خرید سهام ارزان اقدام کنند.

گزارش‌هایی که صحت کامل آن در حال بررسی است نیز نشان می‌دهد که برخی سهامداران حقوقی بزرگ که اخیرا تصمیماتی برای تقویت نقش آنها در حوزه متعادل سازی بازار اتخاذ شده با استفاده از روش‌های سفته بازی بدنبال پایین آوردن ارزش شاخص هستند تا در روزهای آینده بتوانند سهام ارزان را مجددا خریداری کنند.

گفتنی است در نظرسنجی آنلاین نور نیوز در روز گذشته که ۲۲ هزار نفر در آن شرکت کردند، ۶۷ درصد از پاسخگویان اعلام نمودند که" شاخص بازار سرمایه به وضعیت مناسبی رسیده و الان وقت فروش سهام نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر