جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۳۲
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با توجه به وجود منابع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در این استان ظرفیت‌های قانونی زیادی برای حمایت از ورزش آن وجود دارد که نمایندگان مجلس باید برای تحقق آن تلاش مجدانه داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از ایران، امیرحسین محتشم سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حساسیت نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فوتبال افزایش یافته ولی این مهم برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: در حوزه فوتبال استان بوشهر با تلاش‌های نماینده شهرستان‌های جنوبی این استان در مجلس مجوز کتبی حضور پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور از وزیر نفت دریافت شده‌است.

وی بیان کرد: نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز در نطق خود در صحن علنی مجلس به حمایت از فوتبال استان بوشهر پرداخت که ایجاد چنین حساسیتی در بین نمایندگان قابل تقدیر است.

محتشم ادامه داد: در خوزستان یک پتروشیمی ۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش این استان کمک کرده که در استان بوشهر نیز با وجود ۲۰ پتروشیمی باید این نوع حمایت‌ با پیگیری نمایندگان و سایر مسئولان این استان محقق شود.

وی اظهارداشت: در استان کرمان صنعت مس در فوتبال به تنهایی هفت تیم دارد که با چنین رویه‌ای بدون شک استان بوشهر نیز باید از ظرفیت خدادادی‌اش برای کمک به ورزش این استان و بویژه فوتبال استفاده کند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با تیم فوتبال شاهین شهرداری بیان کرد: مسائل و مشکلات این تیم به صورت ویژه رصد می‌شود تا زمینه حضور مقتدرانه آن در لیگ دسته یک فراهم شود.

وی افزود: در فصلی که گذشت هیات فوتبال به صورت تمام و کمال در حمایت از شاهین گام برداشت ولی یک سری تصمیم‌هایی خودسرانه و بدون مشورت منجر شد تا حضور این تیم در لیگ برتر به سقوط ختم شود.

محتشم عنوان کرد: انتظار داشتیم در لیگ برتر به مشاوره‌های هیات فوتبال برای موفقیت‌ تیم‌ها توجه شود ولی به این مهم نیز توجه نشد تا جایی که شاهین بوشهر با بازیکنان ضعیف بسته شد و پارس جنوبی نیز اقدام به آوردن سرمربی کرد که این سرمربی در مجموع ۱۰ برد نیز در لیگ برتر تجربه نکرده‌است‌.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال بانوان بوشهر در لیگ برتر اظهار کرد: این تیم با توجه به شیوع کرونا و ناتمام ماندن رقابت‌ها در لیگ ماندگار شد و از هم‌اکنون به فکر جذب اسپانسر برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ آینده هستیم.

وی گفت: ساختار کمیته‌های هیات فوتبال تغییر می کند و به عنوان نخستین سامانه الکترونیکی مالی آن بزودی راه‌اندازی می‌شود.

محتشم افزود: هیات فوتبال بوشهر از دوره گذشته ۴۷۰ میلیون بدهی داشت که در این دوره به صورت کامل پرداخت شده‌است.

وی با اشاره به حمایت خوب اداره کل ورزش و جوانان از هیات فوتبال اظهار کرد: هر هیاتی ساختار اداری تعریف نکند شکست می‌خورد که در اینارتابط ساختار هیات با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ساماندهی شده‌است.

محتشم در ارتباط با وضعیت فوتبال پایه استان بوشهر  گفت: به محض صادر شدن مجوز ستاد مقابله با کرونا فوتبال مدارس و لیگ‌هاز مرتبط با آنها با رعایت کامل پروتکل‌ها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه هیات فوتبال بوشهر برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال افزود: در برخی موارد شاهد رفتن برخی از فوتبال‌های رده‌سنی پایه به پایتخت هستیم که با توجه به ظرفیت‌های موجود نیازی به این اعزام وجود ندارد.

محتشم اظهار داشت: خانواده‌ها نیز باید احتیاط لازم از فرزندان خود داشته باشند تا در دام دلالان نیفتند و بتوانند بدون کمترین کاستی و حاشیه استعدادهای آنها را به نحو مطلوبی شکوفا کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های بزرگسالان استان باید به صورت به رده‌های پایه بپردازند چراکه موفقیت آنها با پرداختن به فوتبال پایه محقق می‌شود.

محتشم از راه‌اندازی موزه هیات فوتبال پیشکسوتان استان در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: لباس و عکس‌های قدیمی، سردیس، تندیس، مصاحبه ویدویی، جام‌های قهرمانی از جمله موارد پیش بینی شده برای گنجاندن در این موزه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر