شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۹۷۸
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حفظ فرصت‌های شغلی موجود و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها تلاش بیشتر صورت گیرد.

از تعطیلی کارگاه‌های جلوگیری شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، غلامحسین کرمی در نشست با مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: تامین اجتماعی خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه کرده و با شیوع کرونا در کشور با پوشش خدمات درمانی مطلوب به جامعه هدف به خوبی توانست احساس امنیت اجتماعی ایجاد کند.
 
وی افزود: مجاهدت نیرو‌های درمانی در ماه‌های اخیر مصداق مدیریت عاشورایی است، زیرا در شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه کارکنان بهداشت ودرمان به خوبی از سلامت هموطنان در مقابل ویروس کرونا دفاع کردند.
 
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جامعه ما قدردان تلاش‌ها و از خودگذشتگی کسانی است که در خط مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و برای حفظ سلامتی مردم جان خود را فدا کردند.
 
وی با اشاره به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی مردم  تاکید کرد: باید برای حفظ فرصت‌های شغلی موجود و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها تلاش بیشتر صورت گیرد.
 
کرمی همچنین گفت: باید مشکلات بیمه ملوانان پیگیری شود تا خدای ناکرده حقی از این قشر زحمتکش و زجر دیده تضییع نشود.
 
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: سازمان تامین اجتماعی  ردیف اعتبارات دولتی در بودجه سنواتی ندارد، و بیش از ۷۰ درصد از منابع آن از محل پرداخت حق‌بیمه تأمین می‌شود که کارفرمایان و کارگران به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنند.
 
عبدالله شیرکوند با اشاره به طرح توسعه خدمات الکترونیکی در تامین اجتماعی ادامه داد: اجرای طرح حذف تاریخ تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه شدگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طرح‌های دیگری است که در ماه‌های اخیر اجرا شده و کاهش مراجعه  حضوری مخاطبان سازمانی و رضایت مندی بازنشستگان را در پی داشته است.
 
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی ابتدا درخواست خود را  از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی https://eservices.tamin.ir ثبت و پیگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر