شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۰۰۳
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: روند ابتلا به کرونا در شهرستان تنگستان کاهشی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر چهارشنبه در نشست ستاد کرونا اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته آمار بیماران کرونایی شهرستان نسبت به ماه‌های گذشته کاهش یافته است اما این روند کاهشی بسیار کند است.

وی اضافه کرد: این بیماری واکسن ندارد و مردم باید خودشان را به رعایت پروتکل‌های بهداشت متعهد بدانند و با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

فرماندار شهرستان تنگستان ادامه داد: کادر بهداشت و درمان تمام سعی خود را در راستای درمان مبتلایان به کرونا انجام می‌دهد و ایثار و تلاش این عزیزان در هفت ماه گذشته قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: شروع روز بازارهای شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت لازم از سوی ادارات مرتبط بلامانع است.

رفیعی‌پور افزود: موافقت مدیران با دورکاری کارکنان دارای شرایط خاص ادارات شهرستان صورت بگیرد.

وی بیان کرد: نظارت لازم بر اصناف و بازار شهرستان توسط اکیپ مشترک ادارات و تذکر و برخورد قانونی با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همکاری لازم با آموزش و پرورش در تأمین مواد ضدعفونی کننده مدارس شهرستان به عمل آورند.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری بوده و مدارس شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اولیا اطمینان بدهند که فرزندانشان با آرامش و سلامت در مدارس آموزش می‌بینند.

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: پیاده روی اربعین نخواهیم داشت و مراسم اربعین مانند دهه اول محرم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر