پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۸۱
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اعلام نتایج رتبه داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری ۲۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی در این استان فعال شده‌است که به سه روش حضوری، تلفنی و مجازی به داوطلبان خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علیمراد کرمی به رسانه‌ها اعلام کرد: این پایگاه‌های مشاوره با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی راه‌اندازی شده‌است.

وی‌افزود: انتخاب رشته در شکل گیری آینده شغلی و اجتماعی داوطلبان تاثیر زیادی دارد به همین دلیل داوطلب باید با بینش و شناخت کافی، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره شیوه فعالیت این پایگاه‌ها در شرایط کرونایی عنوان کرد: فعالیت پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته در این استان از دوم مهر آغاز و براساس اعلام سازمان سنجش تا پنجم این ماه ادامه دارد.

کرمی ادامه داد: در شیوه حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند و داوطلبان و خانواده‌ها در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: داوطلبان در شیوه مجازی با استفاده از شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی آموزش و پرورش، می‌توانند با مشاوران ارتباط برقرار کنند و از دیدگاه‌های کارشناسی آنها بهره ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: ۵۰ نفر مشاور در پایگاه‌های مشاوره این استان فعالیت می‌کنند.

کرمی تاکید کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌ها اگر از مشاوران خصوصی استفاده می‌کنند از افرادی که می‌شناسند و مورد اعتمادشان است، خدمات مشاوره بگیرند.

وی یادآور شد: خدمات مشاوره در پایگاه‌های انتخاب رشته استان بوشهر برای فرهنگیان و دانش‌آموزانی که زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند به صورت نیم بها حساب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر