جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۱۴
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "آب شرب مردم جزیره خارگ توسط وزارت نفت تامین می‌شود" گفت: خدمات آبرسانی به مردم خارگ متولی مشخصی ندارد و مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم جمیری‌ در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهربا تاکید بر استقرار و راه‌اندازی اورژانس هوایی جزیره خارگ اظهار داشت: در جایی‌که دستگاه اجرایی دولت قابلیت تامین امکانات درمانی مناسب برای مردم را ندارد، باید زمینه انتقال آبرومندانه بیماران به مرکز استان بوشهر را فراهم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه استقرار اورژانس هوایی در خارگ ضروری است خاطرنشان کرد: وقتی در جای کم برخورداری مانند دیلم و جزیره خارگ، بیمارستان مجهز و آمبولانس و تجهیزات مناسب درمانی وجود ندارد، باید امکانات لازم برای انتقال سریع بیماران به مرکز استان فراهم شود، پذیرفتنی نیست که با کوتاهی در این زمینه جان مردم به خطر بیفتد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: موضوع تجهیز مراکز درمان و استقرار اورژانس هوایی را با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و معاونت درمان وزارت بهداشت مطرح و قول داده شد که تمام توان خود را به میدان بیاورند و سهم خود در اجرای این موضوع را بپردازند.

جمیری، وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و مدیر درمان وزارت نفت را سه ضلع برای استقرار اورژانس هوایی در خارگ دانست و بیان کرد: این سه ضلع باید در خدمت رسانی در حوزه درمان استان بوشهر دست به دست هم بدهند و با تمام توان مشکلات مردم را برطرف کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات آبفا در شهرهای چغادک و عالیشهر گفت: با وجود شرایط نامناسب مالی برای حل مشکلات این حوزه، باید با عزم جدی و پیگیری‌های اصولی به دنبال راه حل‌هایی برای برطرف شدن مشکلات آبفا در این شهرها باشیم.

وی با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز مردم در جزیره خارگ توسط وزارت نفت تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات آبرسانی به مردم در جزیره خارگ متولی مشخصی ندارد و مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر ساماندهی تامین آب خارگ را مستلزم استقرار نمایندگی آبفا در جزیره خارگ دانست و افزود: متاسفانه تاکنون این مهم به تعویق افتاده است و  باید در کوتاه‌ترین فرصت آبفا در جزیره خارگ مستقر شود تا بتواند حداقل خدمات که خواسته به حق مرم جزیره است را ارائه کند.

جمیری از افزایش تخت‌های بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که در سازمان تامین اجتماعی کشور صورت گرفته است در آینده‌ای نه چندان دور بیمارستان سلمان فارسی تامین‌اجتماعی بوشهر از 170 تخت به 250 تخت ارتقا می‌یابد و منابع انسانی و تجهیزات نیز متناسب با آن افزایش می‌یابد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر