سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۴۷
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای تنگستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور در نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات استان بیان داشت: با وجود رشد تکنولوژی و تاکید دولت به توسعه خدمات دولت الکترونیک و نیازهای شهروندان، مشکلات زیادی در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در بخش‌هایی از شهرستان تنگستان هنوز مشکلاتی نظیر عدم واگذاری تلفن ثابت در روستاها، ضعف آنتن دهی تلفن همراه و سرعت پایین اینترنت را شاهد هستیم که لازم است این موارد به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: تقویت پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای شهرستان و بهبود وضعیت اینترنت مدارس از مطالبات جدی شهرستان در حوزه مخابرات است.

علی مهرپویا مدیرعامل مخابرات استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تشکر از حساسیت‌های فرماندار شهرستان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا آنتن دهی ضعیف شبکه‌های تلفن همراه در بعضی نقاط شهرستان، بررسی وضعیت اینترنت مدارس و سرعت کم اینترنت در نقاط روستای، گسترش فیبر نوری، واگذاری تلفن ثابت و توسعه شبکه تلفن همراه روستایی تقویت شوند.

این نشست با حضور فرماندار، امام جمعه دلوار، مدیرعامل مخابرات استان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار دلوار، رئیس شورای شهر و بخش دلوار و تعدادی از شوراهای اسلامی و دهیاران بخش دلوار برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر