شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۳۶
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در پی دریافت شکایت‌هایی مبنی بر افزایش قابل تامل بهای برق مصرفی برخی از شهروندان رسیدگی لازم در این خصوص انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی روز پنجشنبه در نشست بررسی علت افزایش قیمت قبض برق مصرفی مردم با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های نظارتی و قضایی افزود: در چند روز گذشته شاهد ابراز نارضایتی هایی از سوی شهروندان در فضای عمومی و مجازی از افزایش بهای مصرف برق در قبض‌های جدید بودیم و عمده گلایه ها در مورد احتمال خطای محاسباتی در مصرف برق عنوان شده است.

وی بیان کرد: رضایت‌مندی مردم اولویت همه مدیران و کارگزاران نظام است و در این زمینه همه باید برای پاسخگویی به مردم و برطرف کردن ابهام از ایشان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: هر چند در تابستان امسال با تدابیر استاندار و همکاری مثال زدنی شهروندان در مدیریت مصرف و تلاش‌ شرکت توزیع برق، خاموشی نداشتیم و اقدام‌های خوبی صورت گرفت اما در مورد افزایش بهای مصرف برق در فیش‌های جدید شاهد گلایه و نارضایتی مردم هستیم که باید این موضوع به صورت جدی رسیدگی و دلایل افزایش هزینه برق مصرفی بیان شده تا کام مردم با قبض‌های برق تلخ نشود.

وی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خواست شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی شهروندان را به صورت گسترده و شفاف، اطلاع رسانی کند تا شهروندان خود با محاسبه هزینه های برق مصرفی، علاوه بر مدیریت مصرف، بتوانند خطای احتمالی در فیش‌های برق را شناسایی کنند.

در این نشست مقرر شد به منظور رسیدگی به اعتراض شهروندان در مورد افزایش بهای برق مصرفی، شرکت توزیع نیروی برق علاوه بر معرفی سامانه ای برای دریافت شکایت‌های غیرحضوری، پیش خوان ویژه‌ای تخصیص دهد تا شهروندان از این طریق نسبت به پی‌گیری قبض‌های برق خود اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر