جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۵ مهرماه ۳۲۷ نفر است...
کد خبر: ۷۷۳۷۴
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۵ مهرماه ۳۲۷ نفر است.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۲ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۴۹ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۸ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۲۵ مهرماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه یک آقای ۸۴ ساله باسابقه فشارخون بالا براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۵۰ هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری افزود: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر ۱۴۲۵۱ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۹۶۵۱ نفر نیز به‌طور قطعی بهبودیافته‌اند.

هشت شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر و عسلویه در وضعیت قرمز قرار دارند.

۲۶۵ جانباخته جدید کرونا/ ۴۶۸۴ تن بستری در ICU

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار تعداد مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: متاسفانه از ظهر دیروز تا امروز ۲۶۵ تن به شمار جانباختگان کرونا اضافه شدند.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۲۲ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۲۰ هزار و ۹۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. متاسفانه ۴۶۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون چهار میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در خاتمه تاکید کرد: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر