جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۹۲
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بکارگیری جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی گفت: مشکلات نیروهای دشتی و تنگستان در پارس جنوبی در دست پیگیری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامحسین کرمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت اشتغال و رفع مشکلات جوانان شهرستان‌های دشتی و تنگستان در این حوزه اقدامات زیادی را داشته‌ایم.

وی از پیگیری برای اشتغال نیروهای دشتی و تنگستان در تأسیسات پارس جنوبی از طریق مقامات ارشد وزارت نفت و شخص وزیر خبر داد و بیان داشت: بارها تاکید شده است که از آخرین نقطه شهرستان عسلویه تا آخرین نقطه بندر دیلم بومی پروژه‌های نفتی و گازی مستقر در استان هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگونه اظهارنظر پیرامون غیربومی بودن شهرستان‌های استان که گاهاً مطرح می‌شود مردود و خلاف واقع است که در این زمینه پیگیری‌هایی نیز صورت گرفته است.‌

وی بیان کرد: در همین راستا پیگیری لازم در مورد اخراج نیروهای مشغول به کار در فازهای در حال بهره‌برداری پارس جنوبی از طریق استاندار بوشهر صورت گرفته است و پیگیر رفع موضوع و مشکل این افراد هستیم.

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر تا زمان تهیه و نهایی شدن شاخص‌ها و معیارهای جدید جذب نیرو، استخدام‌های جدید متوقف شده‌است، افزود: بنا به پیگیری‌های انجام شده بکارگیری نیروهای جدید لغو شده و جذب جدید نیرو پس از تعیین شاخص‌ها صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهایی که در زمان راه‌اندازی پروژه‌ها در قسمت‌های مختلف از جمله حراست و… مشغول به کار بوده‌اند می‌بایست در زمان بهره‌برداری نیز با توجه به سابقه چندین ساله این نیروها، از آنها استفاده کرد و نیروی جدید جایگزین آنها نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نیروهایی که در حراست فازهای در حال بهره‌برداری حدود ۱۰ سال تجربه کار دارند، می‌بایست در زمان بهره‌برداری نیز از این نیروها استفاده کرد زیرا دارای تجربه و سابقه ۱۰ ساله هستند.

وی تصریح کرد: شایسته نیست که نیروهای با سابقه و تجربه بالا اخراج شوند یا به عنوان نیروی خدماتی و … به کار گمارده شده و نیروی جدیدی بدون سابقه جایگزین آنها شود. لذا با پیگیری‌هایی که از طریق استاندار بوشهر صورت گرفته است تا تعیین‌تکلیف نیروهای باسابقه جذب نیروی جدید متوقف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر