پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۴۴۲
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: امروز در مراسمی حسین صالحیان به عنوان شهردار جدید شهر بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه این سومین انتخاب شهردار بوشهر دردولت دوم دکتر روحانی است افزود: در هرسه مورد شورای شهر شهردار را انتخاب کرده واستانداری هیچ دخل و تصرفی دراین انتخاب نداشته است.

عبدالکریم گراوند افزود: ما به انتخاب شورای شهر احترام گذاشته و پس از بررسی صلاحیت گزینشی افراد حکم آنها را تایید و امضاء کردیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر ظرفیت های بسیاری برای جذب گردشگر دارد و انتظار ما از شهردار جدید این است که تمام تلاش خود را برای توسعه این شهر به کار برده و دچار روزمرگی نشود آنچه در ذهن مردم بوشهر ماندگار می ماند این است که جهادی کار کرده و از لحظه لحظه فرصت ها برای پیشبرد پروژه ها استفاده کنید.

فرماندار بوشهر هم گفت:با توجه به اینکه برای 6 نفر از اعضاء شورای شهر بوشهر قرار نظارت قضایی به مدت یکسال صادرشده در این مدت این افراد حق فعالیت در شورا را ندارند.

جمشیدی افزود: بنابراین از اعضاء علی البدل به عنوان جانشین دعوت می شوند و در شوراهای 9 نفره ،6 نفر عضو علی البدل هستند که با توجه به اینکه یکی از اعضاء فوت شده بنابراین 5 نفر دیگر باقی مانده که به صورت مکتوب دعوت می شوند البته حضور یا عدم حضور خود را باید مکتوب اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به انتصاب شهردار جدید امیدواریم تا سه هفته آینده تکلیف شورای شهر بوشهر روشن شده و شاهد یک شورای منسجم شویم.

شهردار بوشهر هم گفت: هرچند11 ماه تا پایان کار این دوره شورا باقی نمانده است و فرصت محدود است اما عزم خود را جزم کرده ایم تا پروژه های نیمه تمام را با شتاب بیشتری ادامه دهیم و در این زمینه به همکاری مردم و دیگر نهادها نیاز داریم.

حسین صالحیان افزود: بخشی به عوان وصول مطالبات از ادارات مختلف وجود دارد مه تقاضا داریم این مطالبات به صندوق و خزانه شهرداری واریز شود زیرا این پول ها به مدم بازمی گردد .

وی با بیان اینکه باید مبلمان شهری را اختصاصا برای بوشهر تعریف کنیم اضافه کردک شهر بوشهرنه تنها در پهنه خلیج فارس که در کشور باید به عنوان یک الماس بدرخشد.

صالحیان ادامه داد: مردم مطمئن باشند با سلامت و شفافیت خدمات را به مردم ارائه می کنیم و تلاش می کنیم اتفاقات خوشایندی برای شهر بوشهرر قم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر