جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری
فکرشهر: با افزایش اعتراض های مردمی نسبت به حضور فروشندگان غیر ایرانی و به ویژه اتباع افغانستان در بازار برازجان، شورای اسلامی این شهر در نشست ۷ مهرماه خود، مصوبه ای مبنی بر «عدم فروشندگی اتباع بیگانه در سطح شهر» تصویب کرد؛ مصوبه ای که امروز ـ یکشنبه ـ خبر تاییدش توسط فرمانداری شهرستان دشتستان رسانه ای شده است...
کد خبر: ۷۷۴۶۹
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: با افزایش اعتراض های مردمی نسبت به حضور فروشندگان غیر ایرانی و به ویژه اتباع افغانستان در بازار برازجان، شورای اسلامی این شهر در نشست ۷ مهرماه خود، مصوبه ای مبنی بر «عدم فروشندگی اتباع بیگانه در سطح شهر» تصویب کرد؛ مصوبه ای که امروز ـ یکشنبه ـ خبر تاییدش توسط فرمانداری شهرستان دشتستان رسانه ای شده است.

به گزارش «فکرشهر» و بر اساس خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، مصوبه شورا مبنی بر عدم فروشندگی اتباع بیگانه در سطح شهر به تصویب فرمانداری رسیده است.

بر اساس این خبر، مصوبه فوق (عدم فروشندگی اتباع بیگانه در سطح شهر برازجان)، در پی درخواست هیات امنای بازار شمالی، جنوبی و خیابان امام خمینی (ره) و اعتراض عمومی مردم  شهر برازجان مبنی بر اشتغال اتباع بیگانه در سطح شهر و حذف فرصت های شغلی از مردم برازجان و با توجه به بند  ۴،۲ و ۵ ماده ۸۰ قانون وظایف و اختیارات شوراها و انتخاب شهرداران، در جلسه ۷ مهرماه شورای اسلامی شهر برازجان تصویب و به  تایید فرمانداری شهرستان دشتستان رسیده است.

بر اساس این مصوبه، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی می بایست ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، کلیه اتباع بیگانه در بازار روز، بازار شمالی و جنوبی و خیابان امام خمینی(ره) و سایر نقاط شهر برازجان که به امر فروشندگی اشتغال دارند را شناسایی و در صورت نداشتن جواز کسب، کارت مباشرت، گواهی بهداشت، کارت اشتغال و اوراق هویتی مشخص از اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی وفق ماده ۱۲۱،۱۲۲،۱۲۹و ۱۸۱ قوانین و مقررات اشتغال اتباع بیگانه اقدام و با متخلفین برخورد و گزارشی از این موضوع به صورت ماهیانه به شورای اسلامی شهر برازجان ارسال نمایند.

به گزارش «فکرشهر»، هر چند شهروندان برازجان، اتباع افغانستانی ساکن در این شهر را پذیرفته و حتی در برخی مدارس، دانش آموزان ایرانی در کنار فرزندان افغانستانی در برازجان سر کلاس درس حاضر می شوند؛ اما وجود و حضور بیش از حد اتباع افغانستان در بازار روز برازجان به عنوان فروشنده، کارگر و ...، مدت هاست که اعتراض بازاری ها و مردم این شهر را در پی داشته است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
اگه مرد هسین و غیرت دارین خو باید اینکارو انجام بدین تا یه افغانی تو بازار برازگون نبو....... ایقد پررو شدن که به ما که صاحب این بازار وشهریم توهین میکنن

 

 

اگه
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
هرجا میری تا دکون داره برازگون بچه افغانی گرفتنه سی شاگردی که سیشون قاره بزنن جنسشون فروش بره صاب دکون دس تو جنسش کنی چی نمیگو اما افغانی کاسه از آش داغتره به مردم حرف نافهمی میزنه................... .....................// فکرشهر: با عرض پوزش بخشی از پیام شما حذف شد.
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶
اگر بخواد جمع هم بشه برای چند ماه بیشتر نیست باز همون اش همون کاسه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر