شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۴۹۲
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: ۳۰ میلیارد ریال در الزامات بودجه‌ای سال‌ جاری به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، احمد دشتی در بازدید طرح‌های ورزشی و دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: توجه دولت به بخش ورزش در شرایط اقتصادی امروز و کمبود اعتبارات قابل تحسین است و در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر زیرساخت های ورزشی در این شهرستان بوده‌ایم و تلاش داریم تا پایان دولت امکانات و  زیرساخت های موجود را افزایش دهیم.

وی اظهارداشت:  احداث سالن‌های بانوان و  کشتی، چمن‌های مصنوعی در شهر و روستا، تعویض کفپوش سالن‌های ورزشی دیلم، عامری و امام حسن، تعویض چمن مصنوعی، روشنایی چمن ،احداث خوابگاه ورزشکاران ، کلنگ زنی و تخصیص اعتبار برای اجرای استخر بخشی از خدمات دولت در حوزه ورزش این شهرستان است.

دشتی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان دیلم در دولت یازدهم و دوازدهم به خوبی افزایش یافته است، گفت: سالن ورزشی بانوان دیلم این شهرستان با تخصیص و تزریق اعتبارات، در دهه فجر امسال افتتاح و به ورزشکاران تقدیم خواهد شد.

وی افزود: اگرچه بدلیل ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی از شور و پویایی  ورزشکاران کاسته شده  است اما  باشگاهها و هیات‌های ورزشی بویژه بخش‌های خصوصی در همکاری با ستاد کرونا برای پیشگیری از این بیماری همکاری لازم ازخود نشان دادند .

فرماندار دیلم اضافه کرد:حضور داور جوان و آینده دار  علی آقاجری جهت قضاوت در لیگ فوتبال دسته یک کشور و پیوستن محمد علی پیران بازیکن خوش آتیه والیبال  شهرستان به عنوان اولین والیبالیست لژیونر استان بوشهر در باشگاههای ترکیه افتخار و موفقیتی بزرگ برای شهرستان و ورزش دوستان این دیار است.

وی گفت: شهرستان در تمامی رشته‌های ورزشی دارای ورزشکاران مستعد و آینده دار است که امیدواریم زمینه حضور آنان در لیگ‌های کشوری و رده‌های بالاتر  فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر