جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۵۲۱
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود و با نگاه تعاملی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به مناسبت هفته وقف بیان کرد: سنت وقف یک سنته دیرینه جهانی و در نگاه دینی هم یک صدقه جاریه است و خیرات و برکات مادی و معنوی برای جامعه دارد.
 
وی افزود: بازپس‌گیری ۱۶.۵ هکتار موقوفات استان از دست موقوفه خواران از اقدامات مثبت و خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بوده است.
 
استاندار بوشهر عنوان کرد: اداره کل اوقاف در ایام شیوع کرونا در حرکت‌های مومنانه هم عملکرد خوبی داشته و شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بودیم.
 
وی اضافه کرد: درآمد‌های کسب شده از محل موقوفات استان در مسیر اهداف واقف‌ها و در استان هزینه شده که این اقدام جای قدردانی دارد.
 
گراوند با تاکید بر ترویج نگاه تعاملی در بیان ادارات استان بیان کرد: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود و با نگاه تعاملی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های معنوی استاندار برای اجرای طرح‌های مختلف در اداره کل اوقاف گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته ۱۶.۵ هکتار موقوفه از دست موقوفه خواران استان خارج شده است.
 
حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور افزود: در نیمه نخست امسال درآمد موقوفات استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۳ درصد افزایش داشته است.
 
وی افزود: در جریان شیوع کرونا، ۸ مرحله کمک‌های غیرنقدی به مردم انجام شده ضمن اینکه ۲ هزار بسته کامل لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر