جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۳۸
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهرگفت: سرعت بخشی در روند اجرای پروژه‌های شهرداری بوشهر از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری، مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر و اجرای فازهای بعدی پارک لیان ضروری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در بازدید مشترک خود با شهردار جدید بوشهر از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری این شهر افزود: تعلل در اجرای پروژه‌های شهرداری قابل پذیرش نیست و باید هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری هیچ هزینه پرداخت نشده ندارد و در تامین اعتبار برای تکمیل آن هم مشکلی وجود ندارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با انتقاد شدید از تعلل پیمانکار در اجرای پروژه گفت: شهرداری بوشهر و پیمانکار پروژه باید با کار شبانه روزی پروژه را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.

ستوده حضور چند نفر در پروژه‌ای با این وضعیت را برای تکمیل به‌موقع کار ناکافی دانست و افزود: پیمانکار باید به‌ صورت شبانه روزی و با اکیپ‌های قوی و معتمد فرایند تکمیل پروژه را سرعت بخشد.

وی آمادگی استانداری بوشهر را برای تامین اعتبار تکمیل فازهای بعدی پارک لیان بصورت ۵۰ درصد اعلامکرد و گفت: شهرداری مقدمات کار را با سرعت آغاز و نگرانی بابت تامین اعتبار پروژه نداشته باشد.

وی کمک‌های استانداری به عمران شهری بوشهر را قابل توجه دانست و خواستار سرعت بخشی در تکمیل روند پروژه‌های در دست اجرا شد.

ستوده تعیین تکلیف پروژه چرخ فلک، مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر و توجه شهرداری به پرداخت مطالبات کارگری را ضروری دانست و خواستار اقدام سریع شهردار در این موارد شد.

شهردار بوشهر گفت: زیباسازی شهر و مسیر ورودی بوشهر ضروری است و نگاه‌های منفی و ناامیدی‌های موجود را باید به نگاه‌های مثبت و امیدوارانه تبدیل کرد.

حسین صالحیان با تشکر از همکاری استانداری بوشهر اظهارکرد: استانداری آمادگی خود را برای کمک به شهرداری برای انجام سریع، باکیفیت، قانونمند و شبانه روزی پروژه‌های نیمه کاره و معطل مانده  اعلام کرده است.
 وی اظهار داشت: باید کارها را با سرعت و کیفیت به انجام رساند و پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند.

وی در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری گفت: تمام مطالبات پیمانکار پرداخت شده و در همین مدت کوتاه برای بار سوم از پروژه بازدید شده است.

صالحیان افزود: از پیمانکار نمی پذیرم که در اجرای کار تعلل و باعث زحمت بیشتر مردم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر