پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۶۵
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان گفت: بیمار بدحال روستایی که در مناطق صعب العبور باغ تاج ارم دشتستان زندگی می‌کند توسط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ استان بوشهر به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد.

به گزارش فکرشهر از از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود : بالگرد اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر  از زمان شیوع کرونا تاکنون برای اولین بار در دشتستان جهت اعزام یک بیمار مرد ۳۱ ساله از بخش ارم در مناطق روستایی باغ تاج به پرواز درامد .

وی اظهارداشت : بیمار دارای بیماری زمینه ای و با علایم مسمومیت که به دلیل عدم تعادل و تاری دید و همراه با سر گیجه  بوده که به دلیل عدم راه ارتباطی مناسب درخواست بالگرد از اورژانس ۱۱۵ بوشهر داده شد و به پرواز درآمد.

شبانکاره تصریح کرد : ساعت ۸:۴۰ صبح امروز به دلیل نداشتن پد بالگرد در شهرستان با رییس اداره امور ورزش و جوانان شهرستان هماهنگی های لازم جهت نشست بالگرد ۱۱۵ در زمین چمن استادیوم تختی شهر برازجان انجام شد.

 وی گفت : پس از نشست بالگرد ۱۱۵  ،بیمار با  آمبولانس پایگاه شهری شماره یک به بیمارستان شهید صادق گنجی  انتقال داده شد.

شبانکاره گفت : در این پرواز کاپیتان بهادری و کاپیتان حسینی به عنوان تیم پروازی و خدارحم نویدکیا به عنوان تیم پزشکی پروازی و آقایان مصیب باغنده و حسن زکی در پایگاه شهری یک ما را همراهی و یاری کردند.

وی افزود: در حال حاضر حال عمومی بیمار رضایت بخش است و در سلامت به سر می برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر