جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۸۸
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: براساس دستور استاندار بوشهر در جلسه اخیر ستاد مبارزه با کرونا و دستور فرماندار این شهرستان، محدودیت های جدید در مقابله با این بیماری اعمال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  محمد طاهری روز جمعه در نشست ستاد مبارزه با کرونا و پدافند غیرعامل این شهرستان افزود: بر اساس تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، اعمال برخی محدودیت‌های ترددی بویژه جلوگیری از تجمع های غیرضروری و متراکم جمعیتی در بازار و ساحل این شهرستان اجرایی می‌شود. 

وی اظهارداشت: محدودیت دسترسی به ساحل شهرهای بندردیلم و بندرامام حسن با همکاری شهرداران هر دو شهر، اعمال خاموشی گذرهای منتهی به ساحل بمنظور جلوگیری از هرگونه تجمع و  جلوگیری از  برپایی چادر با برپایی  و استقرار گشت نظارتی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروی انتظامی بخشی از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان است.

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم گفت: گشت‌های نظارتی در بازار بویژه مجتمع‌های تجاری و بازار اصلی شهر  در ساعات شلوغ و پرتردد،  برنامه‌های کنترلی و نظارتی  ستاد مبارزه با کرونا تا پایان روز یکشنبه هفته آینده در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان در شرایط حساس و قرمز اپیدمی کرونا قرار دارد ، عموم  مردم این شهرستان بویژه کسبه و بازاریان ، پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده مداوم از ماسک و مایع ضدعفونی کننده را در اجتماعات و بازار و محل‌های کسب و کار رعایت و همکاری لازم داشته باشند.

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم از جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اتاق اصناف ، اجراییات شهرداری و بهداشت و درمان در بازدید و نظارت‌های آخر هفته  از مجتمع‌های تجاری تقدیر کرد.

وی یادآورشد: در بازدیدهای آخر هفته جاری  بیش از ۸۰ درصد مغازه‌داران و مسافران،  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر