پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۷۴۹
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و تجهیزات هلال احمر در دشتستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی ظهر شنبه در آئین افتتاح خانه هلال آب‌پخش اظهار داشت: هلال احمر تلاش‌های گسترده‌ای را در خدمات‌دهی به مردم در نقاط مختلف داشته است و در حوادث و بلایای طبیعی هلال احمر در سریع‌ترین زمان برای کمک به مردم حاضر است.

وی با بیان اینکه طی آتش‌سوزی‌های اخیر خسارت‌های بسیار زیادی به مراتع و اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان وارد شده است، افزود: عملکرد خوبی را در زمینه خاموش کردن آتش‌سوزی‌های اخیر شاهد نبودیم و اگر امکانات و تجهیزات و آمادگی بیشتری داشتیم قطعاً خسارت‌های کمتری را شاهد بودیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان دشتستان شاهد انواع حوادث و بلایای طبیعی در طول سال‌ها هستیم، می‌طلبد که آمادگی بهتر و بیشتری از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات هلال احمر ایجاد شود.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: خانه‌های هلال نقش مهمی در آموزش مردم و ایجاد آمادگی برای مواقع بحران دارند که تلاش داریم در نقاط مختلف استان ایجاد شوند.

غلامرضا حاجیانی ادامه داد: تاکنون در استان بوشهر خانه هلال در شهرها و روستاهای مختلف ایجاد شده است که ایجاد چنین فضایی در آب‌پخش از اهمیت زیادی برخوردار بود که با پیگیری رئیس شورای شهر این مهم محقق شده است.

مصطفی رضایی رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش نیز در این آئین اظهار داشت: پیگیری زیادی را برای استقرار خانه هلال در آب‌پخش داشته‌ایم ولی انتظار داریم که با توجه به جمعیت و وسعت منطقه آب‌پخش شاهد توسعه هلال احمر در این شهر باشیم.

آئینی با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر، خانه هلال آب‌پخش افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر