جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۵۱
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رعایت عدالت در اشتغال پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: بوی اعمال نفوذ سیاسی را در برخی از تصمیمات تخصصی پارس جنوبی استشمام می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی نماینده، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچگاه از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد، با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات آنها هستیم و این‌طور نیست که در قبال دریافت سهمیه‌ای کوتاه بیاییم.

وی رعایت عدالت را مهمترین انتظار در پارس جنوبی دانست و بیان کرد: انتظار داریم قوانین اجرا شود و مصوبات را دور نزنند. تعدادی از مدیران دولتی در این زمینه بد عمل کردند و خیلی بد عمل کردند و مسئولیت این بدعمل کردن بر عهده آنها است و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد باید پاسخگوی بی‌عدالتی ها باشند، افزود: اینها باید مقابل قانون پاسخگو باشند و ما از همه ظرفیت‌های قانونی برای احقاق حق و برقراری عدالت استفاده خواهیم کرد.

عدالت باید بدون استثنا رعایت شود

وی ادامه داد: عدالت باید بدون استثنا رعایت شود و باید سامانه‌ای شفاف وجود داشته باشد و حساب و کتابی داشته باشد و این‌طور نباشد که هر کسی فشاری وارد کرد سهم بیشتری بگیرد. این را قبول نداریم و به همین خاطر جدی خواهیم ایستاد تا شفاف شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قبلاً هم به مدیران نفتی گفته‌ایم و تذکر داده‌ایم و باز هم می‌گوئیم که متأسفانه شفافیتی دیده نمی‌شود و پارتی‌بازی و تبعیض هم در همین فضای فاقد شفافیت بروز و ظهور می‌کند. از حقوق مظلومان کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: تذکرهایی زیادی را هم در حوزه وزارت نفت و هم در حوزه پارس جنوبی داشته‌ایم و با مدیران ارشد استان و مدیران حوزه نظارتی استان و قوه قضائیه موضوع را مطرح و پیگیری کرده‌ایم و انشاالله از ظرفیت نظارتی مجلس و سازمان بازرسی استفاده می‌کنیم و همه بخش‌ها را حساس خواهیم کرد و نمی‌گذاریم پارتی بازی به صورت سیستمی انجام شود.

تذکر به وزیر نفت

رضایی ادامه داد: از حقوق تک تک جوانان این استان دفاع خواهیم کر  و نمی‌گذاریم حقوق این جوانان ضایع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر نفت درباره بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌های پارس جنوبی که حق همه جوانان استان است تذکر دادیم و خواستار جلوگیری از اعمال نفوذ سیاسی در این زمینه شدیم.

رضایی اضافه کرد: بوی اعمال نفوذ سیاسی را در برخی از تصمیمات تخصصی در حوزه پارس جنوبی استشمام می‌کنیم و می‌بینیم که مدیرانی که باید فنی و تخصصی و کارشناسی تصمیم بگیرند تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شائبه پارتی‌بازی و تبعیض در تصمیمات برخی از مدیران نفتی در حال پررنگ‌شدن است افزود: به متولیان هشدار دادیم که از همه ابزار لازم برای احقاق حقوق مردم استان بوشهر استفاده خواهیم کرد. با مسئولین مختلف هم در این زمینه صحبت‌های لازم را کرده و مواردی را گوشزد کرده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر