جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۸۳
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ گفت: ۱۴۵ دانش آموز این بندر برای امر تحصیل در فضای مجازی نیاز مبرم به ابزار ارتباطی تبلت دارند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید بهمرد روز دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه افزود:باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی ، سمت و سوی فعالیت درسی  از حضوری به  مجازی کشیده است که  برخی دانش آموزان بدلیل مشکلات اقتصادی قادر به خرید تبلت نیستند و باید در جهت رفع نیاز آنان تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: در این ارتباط  طبق یک پروسه با کمک و همکاری خیرین، امام جمعه و بخشدار برنامه‌ریزی شده است تا نیاز این تعداد دانش‌آموز برطرف شود.

بهمرد افزود:  بتازگی ۱۳ تبلت با مشارکت خیران برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد و در اختیار آنان قرار گرفت و تلاش خواهیم کرد که نیاز مابقی  را مرحله به مرحله تامین و به صفر برسانیم.

رئیس آموزش و پرورش بندر ریگ گفت: یکی از نکات مهمی که قبل از تحویل تبلت به دانش آموزان نیازمند باید مورد توجه قرار گیرد، آسیب‌های ناشی از برنامه‌های موجود در این ابزار است که نباید مغفول بماند.

وی افزود: دانش‌آموز قبل از اینکه تبلت در اختیارش قرار گیرد باید نحوه استفاده صحیح را فرا گرفته باشد تا از  آسیب‌ها و خطرات آن در امان بماند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش این منطقه در تمامی رده‌ها و حوزه‌ها با وجود تعداد نیروی کم به موفقیت‌های چشمگیری در سطح کشور و استان دست یافته است.

رئیس آموزش و پرورش بندر ریگ گفت: این منطقه با دارا بودن  ۲۰۰ همکار و ۲۲۰۰ دانش آموز موفق به  ۱۴۴ رتبه برتر کشوری و استانی شده است.

وی افزود:  برای کسب موفقیت‌های بیشتر فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه در سطوح کشوری و استانی و پیشبرد اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر