جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۵۷
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از ساخت ۱۰ مدرسه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامحسین کرمی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیر ساز در بخش ساحلی و دلوار شهرستان تنگستان اظهار داشت: مردم نقش اصلی را جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تا حضور مردم نباشد کارها به سرانجام نمی‌رسد افزود: مردم در ایران اسلامی در همه قضایا پیش‌قدم و جلوتر از مسئولین بوده‌اند و هر جا مردم بوده‌اند کار به سرعت و باکیفیت خوب به پیش رفته است.

کرمی با اشاره به مبارزه با بیماری کرونا و نقش پررنگ مردم در پیشگیری این بیماری بیان کرد: برای مقابله و پیشگیری با بیماری منحوس کرونا مردم نقش پررنگ دارند و باید با کمک مردم این ویروس منحوس را شکست داد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خیرین اظهار داشت: کار خیرین را باید پررنگ به مردم بگوییم و این کارهای بزرگ را در جامعه ترویج دهیم.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی مدرسه بخش ساحلی دلوار تسریع شود تصریح کرد: برای تسریع در جریان کار در بروکراسی اداری خشک قرار نگیرد و کارها تسهیل شود تا هر چه سریع‌تر کار به اتمام برسد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز در شهرستان‌های دشتی و تنگستان به نقطه مطلوب در بحث مدرسه نرسیده‌ایم خاطرنشان کرد: مسئولین برای اینکه مدارس شهرستان‌های دشتی و تنگستان وضعیت بهتری پیدا کند بیشتر تلاش کنند و در این راه از کمک خیرین بیشتر استفاده کنند.

با حضور نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار تنگستان، رئیس آموزش و پرورش بخش ساحلی و دلوار و بخشدار ساحلی عملیات اجرایی مدرسه خیر ساز در بخش ساحلی و دلوار شهرستان تنگستان آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر