چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۳۰۵
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: پیشرفت ساخت ۱۵ مدرسه جدید در تنگستان مطلوب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح پنجشنبه در بازدید از مدارس در حال ساخت شهرستان تنگستان اظهار داشت: هم اکنون ۱۵ مدرسه با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: مدارس شش کلاسه روستاهای خیش اشکن و پهلوان کشی از نیازهای آموزشی این دو روستا بوده که با مشارکت خیرین شروع و این دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در سال گذشته شروع شده و علیرغم کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی هم اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدرسه روستای خیش اشکن در دهه فجر امسال و مدرسه روستای پهلوان کشی تا ابتدای سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از خواسته‌ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

رفیعی پور ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی افزود: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان و مدیریت آموزش و پرورش منطقه دلوار برای بازسازی مدارس فرسوده این شهرستان هم افزایی و هماهنگی خوبی با مجموعه شهرستان و خیرین داشته و با تکمیل و بهره برداری از مدارس در حال احداث وضعیت مدارس بخش دلوار به نقطه مطلوبی می‌رسد و برای بهبود وضعیت مدارس بخش مرکزی و تسریع در روند بازسازی و نوسازی مدارس نیز باید جدیت و پیگیری لازم را انجام دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر