شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۳۸۲
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازارچه دیلم فرقی با پلاسکو ندارد، مردم نباید احساس تبعیض کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه ساحلی دیلم اظهار داشت: در بازارچه ساحلی دیلم بیش از ۴۰۰ خانواده راه امرار معاش خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: توجه مردم استان و جنوب کشور در این حادثه به ما خاص و ویژه است، نباید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم احساس کنند نسبت به دیگر حوادث بزرگی مانند پلاسکو تبعیض صورت گرفته است.

جمیری ادامه داد: مردم این شهر با جمعیت کم و منابع و ذخایر فراوان، با ضعف‌ها و کمبودهای فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، این مردم انتظار دارند در همه ابعاد حادثه مساعدت و همراهی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی کمک به مردم حادثه‌دیده دیلم را یک وظیفه الهی، ملی و انسانی دانست و افزود: دغدغه مردم را باید جدی بگیریم و به مسئولین تصمیم گیر در حوزه کلان هم این دغدغه را منتقل کنیم.

جمیری با بیان اینکه فلسفه وجودی صندوق کارآفرینی امید، اشتغال‌زایی است، اذعان کرد: این افرادی که در حادثه آتش‌سوزی متضرر شدند و سرمایه و شغل خود را از دست دادند، برای دریافت تسهیلات این صندوق اولویت دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مسئولین از همه ظرفیت‌ها برای تثبیت مالکیت بازاریان و احداث بازارچه جدید با زیرساخت مستحکم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استاندار باید سازوکار را به طریقه‌ای مدیریت می‌کردند که امروز به جای طرح مسئله به مسائل پاسخ داده می‌شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید برای همه مشکلات بازاریان از جمله مالکیت، تسهیلات و بازسازی بازارچه کارگروه‌هایی تشکیل می‌شد و امروز نتیجه ارزیابی‌ها و تصمیمات را مطرح می‌کردیم.

بازارچه ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر ۱۰ مهر امسال آتش گرفت و دارایی ۲۰۰ مغازه و به تعبیری ۱۶۰ مغازه در مدت کوتاهی در آتش سوخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر