جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در گفتگو با فکرشهر مطرح کرد؛
فکرشهر - داوود بحرینی: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در گفت و گو با فکرشهر اظهار کرد: دیابت یک بیماری غیر واگیری است که در آن قند خون برای تولید انرژی توسط سلول‌ها جذب نمی‌شود و بنابراین میزان قند خون افزایش می‌یابد؛ و این بیماری در افراد با سابقه خانوادگی، اضافه وزن و سقط در معرض خطر قرار دارند...
کد خبر: ۷۸۴۷۷
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲

فکرشهر - داوود بحرینی: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در گفت و گو با فکرشهر اظهار کرد: دیابت یک بیماری غیر واگیری است که در آن قند خون برای تولید انرژی توسط سلول‌ها جذب نمی‌شود و بنابراین میزان قند خون افزایش می‌یابد؛ و این بیماری در افراد با سابقه خانوادگی، اضافه وزن و سقط در معرض خطر قرار دارند.
    
به گزارش فکرشهر، ماریا خویش دوست در ادامه افزود: افرادی که دچار دیابت می شوند در ابتدای بیماری علائم خاصی در آن ها مشاهده نمی شود و بی اطلاع هستند و تنها با آزمایشات از این مسئله پی خواهند برد همین باعث شده شاهد افزایش تعداد مبتلایان این بیماری میان شهروندان دشتستانی باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در مورد ارتباط مرگ بیماران کرونایی و دیابت عنوان کرد: بخش قابل توجهی از مرگ و میرها افراد دیابتی هستند و آن ها بیشتر در معرض کویید ۱۹ هستند؛ لذا تمامی اعضای جامعه باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بورزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر