پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۴۸۲
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۴۵ چمن مصنوعی و بوستان در روستاهای دشتی و تنگستان احداث شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حیدری بریدی ظهر دوشنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی از احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و اضافه کرد: ۱۲ زمین چمن در روستاهای دشتی و ۳۸ زمین چمن در روستاهای تنگستان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این زمین‌های چمن در مجموع با مساحت ۶۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

وی همچنین از احداث ۹۵ بوستان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد و افزود: این بوستان‌ها در ۵۱ روستای شهرستان تنگستان و ۴۴ روستای شهرستان دشتی اجرایی شده است.

حیدری بریدی اعتبار اجرای بوستان‌ها در روستاهای دشتی و تنگستان را ۱۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۶۷ هزار هزار مترمربع بوستان در این روستاها ساخته شده است.

وی از اجرای ۲۷۶ پروژه آسفالت معابر از محل قیر رایگان در روستاهای دشتی و تنگستان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها به طول ۱۶۰ کیلومتر با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر